ښځه او حقوق ئې- درېيمه برخه – حكمتيار — ډیلی شهادت

 

ښځه او حقوق ئې- درېيمه برخهحكمتيار

 

آيا د نكاح لپاره يوازي د زوجينو توافق كافي دئ؟

غربپالي مېرمني او د دوى غربي استادان د نكاح په اړه په دوو خبرو ډېر ټينگار او اصرار كوي: 1- يوازي د ښځي او سړي تر منځ خپل منځى توافق د نكاح لپاره كافي گڼي او د دواړو لوريو د خپلوانو (مور، پلار او بل ولي) توافق ضروري نه بولي، 2- دې ته ترجيح وركوي چي نكاح د ځوانۍ او پېغلتوب په لومړيو كي ترسره نشي، موخه ئې يا دا ده چي د ژوند دا برخه د آزاد جنسي تلذذ په حالت كي تېره شي او يا دا چي په واده كي ځنډ د نفوس زياتوالي په مخنيوي كي ممد دئ .

په دغو دواړو مواردو كي د دوى دريځ نه يوازي د اسلام خلاف دئ بلكي د علم، عقل او فطرت خلاف هم دئ، په دې اړه څو خبري د يادولو وړ دي:

علمي څېړنو ثابته كړې ده چي څوك په ځوانۍ كي واده وكړي اولاد به ئې تر هغه چا زيات روغ، پياوړى او له عقلي پلوه وړاندي وي چي په زړښت او له دېرش كلنۍ وروسته واده كوي.

د غرب آزاد، گنده، غير مهذب او غير قانوني جنسي تعلقاتو وښوده چي دا بې مهاره جنسي شذوذ انسان او انساني ټولني ته څومره ستري ستري ستونزي راولاړوي، د ايډز خطرناكه او وژونكې بيماري د همدې غير فطري ښكارندويي زېږنده ده او ورځ په ورځ زياتېدونكي ناموسي قتلونه له دغي فتنې خړوبه كېږي.

كله چي انسان د بلوغ سن ته ورسېږي، له فطري او جسمي پلوه د ازدواج وړتيا ترلاسه كړي، ولي او د كوم علمي او عقلي دليل له مخي به د هغه ازدواج ناسم او غير مجاز عمل گڼو؟!!  په ټولو ژوو كي دا فطري قانون نافذ او مرعي الاجراء دئ چي هر يو ئې له بلوغ وروسته ځان ته جوړه غوره كوي او بېله كورنۍ جوړوي، ولي به انسان له دې عمومي، فطري او طبيعي قانون مستثنى كوو، د دې استثناء لپاره به كوم علمي او عقلي دليل وړاندي كوو؟!!

د ازدواج د ځنډولو منصوبه د هغو له لوري وړاندي شوې چي د انسانانو ډېرښت د اقتصادي ستونزو عامل گڼي، دا په داسي حال كي چي د نړۍ اقتصادي ستونزي له هغه ظالمانه اقتصادي نظام راولاړي شوې چي د امكاناتو د غيرعادلانه وېش له كبله رامنځته شوى. 

قرآن دا د فرعوني نظام يوه اساسي نښه گڼي چي د مظلوم، مستضعف او بې وزلي قوم له ډېرېدو به وېره لري او د دوى د شمېر راكمولو هڅه به كوي. قرآن وايي: فرعون د بني اسرائيلو د زامنو د وژلو لړۍ په دې موخه پيل كړه چي دوى په ضعف او ناتوانۍ كي وساتي او پرې نږدې شمېر ئې زيات شي، قرآن د بني اسرائيلو لپاره د (مستضعف) اصطلاح كارولې، په دې لفظ كي دغه معنى نغښتې ده چي حاكم نظام په ناتوانۍ او ضعف كي د دوى د ساتلو هڅه كوله. دا اوس چي تاسو گورئ غرب او په سر كي ئې امريكا، په ټول توان طاقت د دې هڅه كوي چي د درېيمي نړۍ ولسونه دې ته اړ كړي چي د اولاد پيدا كولو بهير كنټرول كړي او د خپل نفوس د سريع زياتوالي مخه ونيسي، دوى خلكو ته دا وايي چي د نفوس زياتوالى د فقر باعث دئ، حال دا چي په زمكه كي د رزق او روزي موجود وسائل هومره دي چي د موجوده شمېر څو برابره انسانانو ته روزي وركولى شي، په ټولنه كي فقر او لوږه له دې نه ده راولاړه شوې چي د رزق او روزي وسائل د نفوس په تناسب نه دي، برعكس د فقر اصلي عامل د زمكي د وسائلو او شتمنيو غيرعادلانه وېش دئ، دا ستونزه له طبقاءتي نظام راولاړه شوې، دا د غرب د پانگوال او ظالمانه اقتصادي نظام زېږنده ده. دا د انسانانو له خپلو ظالمانه تصرفاتو او غيرعادلانه وېش راولاړه شوې ستونزه ده چي د شتمنيو لويه برخه ئې د محدود شمېر شتمنو په لاس كي ده او اكثريت ئې د ژوند له ضروري اړتياوو محروم دي او همدغو محرومانو ته په دروغو ويل كېږي چي ستاسو د فقر او لوږي وجه د نفوس زياتوالى دئ، شمېر مو كم كړئ، د ازدواج نېټه د عمر پاى ته وځنډوئ، په يوه او دوه اولادونو اكتفاء وكړئ چي اقتصادي ستونزه مو حل شي. د تېري زمانې فرعونيانو ئې زامن په چاړو حلالول خو د اوس زمانې فرعونيان ئې په څو تابليتونو د مور په رحم كي وژني.

دې ته مو بايد پام وي چي د بني اسرائيلو د عروج او زوال په قصه كي هغه ثابت الهي سنن توضيح شوي چي تل تكرارېږي، انساني تاريخ په حقيقت كي د هغو پېښو د تكرار اوږده قصه ده چي د بني اسرائيلو په قصه كي ئې تاريخي بېلگي گورو. هره زمانه ځانته فرعون لري او په مقابل كي ئې د موسى عليه السلام په څېر يو مجاهد، تل به گورئ چي د مجاهدينو په ليكو كي ټگمار سامري راپيدا شي او مجاهدين د الله له بندگۍ د سخوندر په څېر د يوه جعلي او كاذب معبود بندگۍ ته بيايي، د زمانې په هر پړاو كي به د بلعم بن باعوراء په څېر د ټگمارو مذهبي مشرانو شاهد وئ، هغه چي دين په دنيا پلوري، د مذهب تر نامه لاندي د فرعون ملگرتيا او د موسى مقابله كوي، تل به قارون د فرعون په خوا كي گورئ او فرعوني نظام به د خلكو د زامنو د وژلو او د ولس د شمېر كمولو هڅه كوي!!

 

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *